تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
نسخه جدید قویترین دیکشنری جهان با کرک کاملآ تست شده و سالم!
امروزه نرم افزارهای دیکشنری و آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخور دارند. به همین منظور امروز در سایت پرشیا دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار دیکشنری بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. دیکشنری Babylon یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دیکشنری است که اکثر افراد در جهان از آن برای ترجمه لغات و متون به زبان های مورد نظر خود استفاده می کنند. این دیکشنری به صورت پیش فرض از ۱۷ زبان مختلف جهان که به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند پشتیبانی می کند که از جمله این زبانهای میتوان به زبان شیرین فارسی اشاره نمود. همچنین این دیکشنری از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و با یک کلیک لغت یا متن مورد نظر به صورت صحیح و روان ترجمه می شود. علاوه بر این دیکشنری بابیلون می تواند به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن مندرج در وب سایت های اینترنتی نماید که شما با کمک این قابلیت به راحتی می توانید وب سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنید. توانایی تبدیل واحدهای پولی و نیز قابلیت تلفظ صحیح و درست کلمات با صداهای مختلف از دیگر ویژگی های این دیکشنری به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


ادامه مطلب ...


Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

Ace Translator نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 

daneshjo.JPGبررای این ساعت شما عزیزان یک دیکشنری فوق العاده اماده کردم که واقعا به درد دانشجو ها ودانش آموزان می خود بدون نیاز به نصب  برخی از ویژگی های این دیکشنری عبارتند از:

1-ترجمه لغت انگلیسی به فارسی

2-ترجمه لغت فارسی به انگلیسی

3-امکان تلفظ لغت

4- بانک لغت 55000 تایی

5-عدم نیاز به نصب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 شهريور 1389برچسب:قهوه ای تلخ, :: 1:10 :: نويسنده : admin

 دانلود سريال قهوه ی تلخ به کارگرداني مهران مدیری



دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان